Biwak zgłaszamy do 10 dni przed rozpoczęciem imprezy przez FORMULARZ w którym znajdują się informacje m.in.:
miejsce biwaku
wykaz kadry biwaku
ramowy plan biwaku (wstawiamy do FOLDERU)
oraz dosyłając skan podpisanej karty zobowiązania opiekuna (wersja edytowalna) na mail: program@gdanskportowa.zhp.pl
Po zgłoszeniu komendant biwaku otrzymuje potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia lub informację o brakach do uzupełnienia.
Na minimum 3 dni przed rozpoczęciem biwaku należy przesłać na maila program@gdanskportowa.zhp.pl
listę uczestników z numerami ewidencji ZHP
plan finansowy biwaku (jeśli pobierana jest dodatkowa składka zadaniowa)
PRZYPOMINAMY: „Wpłaty uczestników biwaku zbierane są w formie dodatkowej składki członkowskiej zadaniowej” i musi być ona wcześniej zatwierdzona uchwałą komendy hufca (zgłoszenie składki zadaniowej odbywa się w osobnym formularzu).
UWAGI:
Członek Komendy ds. programu, poszczególni namiestnicy i/lub członkowie zespołu programowego mogą dodatkowo wymagać przesłania konspektów.
Wyjazd drużyny na biwak jest możliwy jedynie kiedy drużyna ma opłacone bieżące składki członkowskie.
W przypadku wyjazdu bez zgłoszenia – jednostka będzie zawieszona w działalności, w stosunku do drużynowego zostaną wyciągnięte konsekwencje statutowe.
W przypadku biwaku kilku drużyn wszystkie jednostki zgłaszają się osobno.